מהי דלת למינטו והאם היא עדיפה על פולימר

דלתות הלמינטו הן אחד מסוגי  דלתות הפנים המועדפים ביותר כיום. מהי דלת למינטו והאם היא עדיפה על פולימר:

מדובר בסוג דלת פנים איכותי ומובחר שבהחלט יוסיף ערך לבית שלכם. אז מהן דלתות הלמינטו?  מהן התכונות החשובות?  הנה הכל על דלתות למינטו.

דלתות למינטו מבדילות מסוגי תהליך הייצור. קל יותר לייצר אותם. כפי שאנו יכולים להבין מהשם, יסוד הליבה הוא עץ. החומר נגזר על ידי דחיסה של  עץ האש , המכונה MDF. דחוס שוב עם קרטון כדי ליצור לרבד. אבל זה לא התהליך היחיד. כמו פרקט הלמינטו, הוא צבוע או מעוצב לפי הצבע והצורות הרצויים . זה ייצור את הסטטוס הסופי של הלמינטו. אז מה התכונות שלו? הנה החשובים שבהם.

  • דלתות למינטו עמידות מאוד.
  • יש לו אינסוף אפשרויות צבע ודוגמאות. אתה יכול להתמחות בזה.
  • מכיוון שמדובר ב-MDF בבסיס, ניתן לשים תבליטים על המוצר.
  • אתה יכול להשתמש בהם עם כל מיני סגנונות כמו מודרני, קלאסי, אוונגרד ואחרים.
  • למרות שמדובר במעין דלת פנים, ניתן להשתמש בהן גם בחוץ כמו מרפסות.
  • כמו כן, ניתן להוסיף בידוד חום ורעש נוסף.

אלו הם המאפיינים הבולטים ביותר של דלתות למינטו. מלבד אלה, יש כמה קלאסיים. הם מתאימים לכל סוגי הידיות לדלתות, אפשר לקבל דלתות למינטו עם או בלי זכוכית.

קישוט דלתות למינטו

כפי שהזכרנו קודם, דלתות למינטו פופולריות מאוד לסגנונות קישוט. זה גם בגלל שיש אינסוף אפשרויות. הצעד הראשון לעיצוב מושלם הוא ההרמוניה של הצבעים . כשתתאים את הצבעים, השאר יהיה קל יותר. מכיוון שיש כל כך הרבה מבחר צבעים לדלתות למינטו, קל יותר ליצור הרמוניית צבע זו.

דלתות למינטו בצבעי לבן, שחור, אדום וכחול  פופולריות מאוד בסגנון הקישוט המודרני. אם תבחרו במעט עיטור מודרני ישן יותר, כדאי שתבחרו בדלתות בדוגמת עץ כהה יותר.

דלתות למינטו עם סגנונות קלאסיים פשוטות יותר. אין צורך ביצירתיות נוספת. דלתות פחות צבעוניות, פשוטות לחלוטין ומעוררות עידן ישן מתאימות מאוד לסגנון הזה. אם הקישוט הוא איפשהו בין מודרני לקלאסי, אתה יכול להעדיף צבעים חיים יותר.

אבל אם אתה בוחר באוונגרד, הזהב צריך להיות הבחירה שלך. כדאי להעדיף  דלתות למינטו בצבע עץ טבעי.  לפי סגנון זה, יש לנו כל כך הרבה מבחר כמו חברת Evkap. בין עם או בלי זכוכית, אתה בהחלט צריך לבחור ללא דגמי זכוכית. כי  דלתות למינטו עם דגמי זכוכית  יוצרות נוף קצת פחות יוקרתי. דלתות משובצות בדוגמא הן הכרחיות לסגנון האוונגרד.

ניסינו לתת כמה עצות לפי סגנונות קישוט. אבל אתה יכול לעשות שינויים וסידורים עבור סגנונות שונים. כמשפחת  Evkap , אנחנו תמיד מוכנים להוטים לעזור לך בתהליך העיצוב. ניתן ליצור איתנו קשר בדואר, בטלפון או באתר וללמוד עוד על סוגי הדלתות ומחיריהן. מלבד דלתות למינטו, אנו מייצרים סוגים רבים של דלתות כמו  דלתות MDF או  דלתות לכה  . חברתנו היא אחת החברות הוותיקות והמנוסות ביותר בייצור דלתות פנים.

שאלות נפוצות על דלתות למינטו

יש כל כך הרבה שאלות לגבי דלתות למינציה. בתור חברת Evkap, ריכזנו כמה מהחשובים שבהם. הנה הם:

מהי דלת למינציה, או דלת למינציה?

דלת הלמינציה היא סוג דלת פנים שהוא מאוד פופולרי בטורקיה, בריטניה ומדינות רבות. תהליך הייצור קל מאוד ואפשר לקבל כל כך הרבה סוגי צבעים. אלה הופכים אותו לפופולרי מאוד.

האם דלתות למינטו טובות

יש כל כך הרבה שאלות לגבי דלתות למינציה. בתור חברת Evkap, ריכזנו כמה מהחשובים שבהם. הנה הם:

מהי דלת למינציה, או דלת למינציה?

דלת הלמינציה היא סוג דלת פנים שהוא מאוד פופולרי בטורקיה, בריטניה ומדינות רבות. תהליך הייצור קל מאוד ואפשר לקבל כל כך הרבה סוגי צבעים. אלה הופכים אותו לפופולרי מאוד.

האם דלתות למינטו טובות?

דלתות למינציה הן דגם דלת פנים עמיד מאוד ועמיד לאורך זמן. לפיכך, העדיפו בשיפור מראה הבית. הוא אטום לרעש ומבודד חום. מכיוון שהוא עמיד בפני פגיעות, הוא אינו נשחק שמנוני. זה קל לניקוי. אתה יכול לקנות דלתות למינציה בראש שקט.

מה המחיר של דלתות למינטו ?

ישנם כל כך הרבה משתנים כמו האיכות, הצבע, הסגנון לגבי קביעת המחיר. לכן, לא ניתן לתת מספרים מדויקים. מכיוון ש-Evkap Door היא חברה סיטונאית, עליך לפנות אלינו כדי לקבל מספרים מדויקים. אבל, עבור קמעונאים, מחירי דלתות למינציה נעים בין 1000 ל 10000 שקלים עם משקוף הדלת.

דלתות פולימר או למינטו

כשמגיע הזמן להתחיל לשפץ את הבית, אתה רוצה ללכת על איכות ועמידות.  

ממש כמו משטחים, יש מגוון רחב של חומרים לדלתות ארונות; אנחנו חושבים על עץ מאסיבי בגלל המראה היוקרתי שלו, מלמין בגלל סבירותו, אבל גם פולימר – החומר האהוב עלינו.

בלי להכביר מילים, גלה את היתרונות המרובים של פולימר ומדוע הוא החומר המועדף על הרבה בתים בישראל.

בחירה טובה לסביבה   

בחירת דלתות פולימר פירושה לעשות משהו למען הסביבה. למעשה, הדלתות שלנו עשויות מ-MDF, מוצר עץ מהונדס הממקסם את השימוש בחומרים ראשוניים. בנוסף, המשטח עשוי מסוגים שונים של פולימר, המכיל חומרים ממוחזרים וניתנים למחזור.   

מתוך תשומת לב רבה לסביבה וכדי להציע את הטוב ביותר ללקוחותינו, בחרנו במיוחד בספק מקומי, ניטרלי פחמן עם חזון המתמקד באקולוגיה ואפס פסולת לייצור דלתות הארונות. הפולימר ממוחזר ב-100%, ושאריות הייצור מאולפות ונשלחות למרכז מיחזור. 

צבעים וסגנונות לטרנדים של היום  

בנוסף להיותו ידידותי לסביבה, פולימר יוקרתי מייצג מבחר גדול של צבעי דלתות הארונות. אם אתם מתכננים לשפץ את החדר שלכם בזמן הקרוב, מומלץ לעקוב אחר מגמות הצבע העדכניות ביותר. כרגע, אנחנו חושבים על גוונים כהים ועשירים כמו כחול ושחור. מגמה זו של גוונים כהים יותר לקחה את מקורותיה באופנה הדו-גונית.  

מהי דלת למינטו והאם היא עדיפה על פולימר
מקור תמונה פיקסלס – דלתות פולימר או למינטו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top