מהו ציפוי דלת פולימר

יפוי דלתות פולימר הוא השיטה הפופולרית ביותר לעיבוד מתכת, בשימוש נרחב על ידי מפעלי דלתות גדולים.

דלת הכניסה היא אחד האלמנטים הפונקציונליים החשובים ביותר בבית. בינתיים, הוא ממלא תפקיד אסתטי ומעשי חשוב בשיפור העיצוב: הוא מגן מפני שינויי מזג אוויר שונים, וגם עוזר להשלים את קישוט הפנים של המסדרון. מפעלים מודרניים מייצרים מגוון עצום של דלתות כניסה הנבדלות בגודל, בחומר, באבזור, בצבע ובסגנון.

בין מגוון זה, דגמי פלדה הם הביקוש הגדול ביותר. יש להם הרבה יתרונות: הם עמידים, עמידים בפני פריצות וחסינות אש. אז, אדם ורכושו תמיד בטוחים לחלוטין מאחורי דלת כזו. כדי לשפר את המראה, כמו גם כדי להגן מפני קורוזיה ונזקים מכניים אחרים, דלתות פלדה מצופות בחומרים מיוחדים. פולימר הוא בין סוגי הציפוי הפופולריים ביותר.

ציפוי פולימר לדלת הכניסה – מה זה?

ציפוי דלתות פולימרי הוא השיטה הפופולרית ביותר לעיבוד מתכת, בשימוש נרחב על ידי מפעלי דלתות גדולים. במקרה זה, התפקיד העיקרי של הפולימר הוא הגנה אמינה של פלדה מפני קורוזיה. חוץ מזה, כיסוי כזה נראה די יקר. דלתות מתכת כניסה מצופות באבקת פולימר הן תמיד אמינות, עמידות, עמידות בפני נזקים מכניים וגורמי אקלים שונים, לכן הן משרתות במשך עשורים רבים מבלי לאבד את המראה הראשוני ללא דופי שלהן.

שיטת ציפוי אבקת פולימר מורכבת ממריחת חומר אבקתי מיוחד על פני הבד ולאחר מכן אפייה בטמפרטורה של 200 מעלות צלזיוס. בטמפרטורות גבוהות, האבקה הרב-רכיבית נמסה, ומכסה באופן שווה את כל משטח הדלת. עובי הציפוי הסטנדרטי הוא 0.3 מילימטרים.

אבקת הפולימר מכילה רכיבים שונים ממקור טבעי ומלאכותי: שרפים, פיגמנטים, חומרי מילוי ומקשים המספקים תכונות באיכות מעולה של חומר זה. שלא כמו צבע רגיל, פולימר אינו מכיל ממיסים כימיים, ולכן הוא ידידותי יותר לסביבה.

יתרונות וחסרונות של ציפוי פולימר

היתרון העיקרי של דלתות מתכת מצופות פולימר הוא עמידותן בפני קורוזיה מוגברת למשך שנים רבות. יתרונות נוספים כוללים:

  • רמה גבוהה של חוזק, עמידות בפני שחיקה;
  • חיי שירות ארוכים מבלי לשנות את מאפייני המפעל המקוריים;
  • פלטת צבעים רחבה: ברונזה, נחושת, זהב, כסף, ירוק, כחול, בורדו, שחור – יש הרבה אפשרויות צבע, לכל טעם של הקונה;
  • סבירות.

הודות לתהליך הייצור המהיר, רכישת דלתות מצופות פולימר בהתאמה אישית לא תיקח זמן רב בייצור.

בהיותו עמיד בפני שחיקה, לציפוי אבקת פולימרי יש יתרונות רבים, אך הוא אינו פתרון אידיאלי. כמו סוגים אחרים של ציפויים, לפולימר יש כמה חסרונות שיש לקחת בחשבון בעת ​​התקנת דלת כניסה מסוג זה.

דלתות כניסה ממתכת המכוסות בפולימר אינן סובלות חשיפה ישירה ללחות. גשם ושלג היורדים על פני הבד תורמים להחלדה מהירה של המתכת ולהידרדרות המאפיינים המקוריים של המוצר. כדי להגן על הדלת מפני רטיבות מוגברת, מומלץ להתקין שמשיה או כל חופה אחרת. על ידי טיפול נאות בדלת המתכת המצופה פולימר שלך, תאריך את חייה המוצלחים במשך עשרות שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top